torstai 19. heinäkuuta 2012

Tarjolla saavutettavaa palvelua

Seisoskelin ostoskärryjeni kanssa S-marketin kassajonossa. "Kiire" oli taas kova kuten minulla tuppaa olemaan aina kassajonoissa. Muilla näytti olevan hieman samaa ongelmaa. Sitten se tapahtui. Kassamyyjä  nousi ylös ja poistui kassalta. Koko jono huokasi harmista.

Myyjä lähti sokean asiakkaan kanssa hakemaan jotakin tuotetta. Enää vain muutamat asiakkaat jonossa huokailivat. Suurin osa ymmärsi tilanteen. Keskeytys kesti vain hetken ja varmasti jokainen ehti sinne minne oli menossa...jopa minäkin.

Loistavaa palvelua. Todellakin saavutettavaa. Jos näin toimittaisiin kaikkialla niin Hunnin (Helsingin ja Uudenmaan Näkövammaiset ry HUN) kannanottoja kuluttaja-asioihin ei tarvittaisi. Allaolevasta linkistä voit tustusta niihin.
http://www.hun.fi/vaikuttaminen/kuluttaja-asiat

SV




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti